Kikkerdag 2023

Beste ouders en leden

Zoals jullie al weten vindt op 30/04 Kikkerdag plaats. Op deze dag trekken we met z’n allen naar een nog onbekende bestemming om de oudere generatie van Herent in de watten te leggen. Hieronder volgen de tijdstippen en plaatsen waar de verschillende takken verwacht worden om naar de locatie te rijden.

Deugnieten/kapoenen centrum/kapoenen doren:

• 9u30: verzamelen op parking Bodart te Leuven

• Om 16u30 mag je je deugniet/kapoen weer ophalen op parking Bodart.

Kabouters/welpen/wouters/jong-gidsen/jong-verkenners/jong-givers:

• 9u30: verzamelen op de parking van het gemeentehuis de Kouter met de fiets.

• Ten laatste om 17u terug op de parking van het gemeentehuis.

Gidsen/verkenners/givers:

• 8u30: verzamelen op de parking van het gemeentehuis de Kouter (met de fiets.)

• Elk lid wordt toegewezen aan een chauffeur om mee de gasten op te halen en naar de bestemming te rijden.

• Ten laatste om 17u terug op de parking van het gemeentehuis.

Jin:

• 8u30: verzamelen op de parking van het gemeentehuis De Kouter met de fiets.

• De jin zal de karavaan van auto’s begeleiden (met hun fiets) naar de bestemming.

• Ten laatste om 17u terug op parking van het gemeentehuis.

Het is zeker de bedoeling dat iedereen zijn volledig uniform aandoet (of deugnieten/kapoenen: je das), want zo laten we zien dat we 1 groep, scouts Herent, zijn.

Je neemt ook een rugzak mee met:

• Lunchpakket

• Drank

Laten we er een onvergetelijke dag van maken!

Met vragen over de Kikkerdag mogen jullie een mailtje sturen naar Mathijs.vantrappen@gmail.com

Een stevige linker,

Werkgroep Kikkerdag